![]() | ![]() |
Корсун Софія Станіславівна, вчитель початкових класів спеціаліст вищо кваліфікаційної ї категорії, старший учитель Проблемна тема: "Розвиток логічного мислення молодших школярів" | Степанюк Тетяна Миколаївна, учитель початкових класів, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, учитель методист Проблемна тема: "Розвиток критичного мислення в учнів початковоїшколи" |
![]() | ![]() |
Мойсук Надія Олександрівна, вчитель початкових класів, спеціаліст ІІ кваліфікаційної категорії Проблемна тема: "Використання інноваційних форм та методів (міжпредметна інтеграці) у початковій школі" | Савчина Ірина Валентинівна, вчитель початкових класів, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії Проблемна тема: "Розвиток пізнавальних інтересів у молодших школярів" |
![]() | ![]() |
Сломінська Алла Василівна, вчитель початкових класів спеціаліст І кваліфікаційної категорії Проблемна тема: "Активні форми і методи навчання як засіб розвитку пізнавальної активності учнів" | Кузьомко Леся Леонідівна, асистент учителя, спеціаліст Проблемна тема: "Розвиток пам'яті, мислення уваги через дидактичні ігри" |
![]() | ![]() |
Піголь Інна Олександрівна, вчитель початкових класів, спеціаліст ІІ кваліфікаційної категорії Проблемна тема: "Використанняч інтерактивних методів навчання на уроках читання" | Лугина Алла Олександрівна, вчитель початкових класів, спеціаліст ІІ кваліфікаційної категорії Проблемна тема: "Розвиток критичного мислення молодших школярів" |
![]() | ![]() |
Чаюн Ніна Іванівна, вчитель початкових класів, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії Проблемна тема: "Розвиток пізнавальних інтересів молодших школярів в умовах групи продовженого дня" | Ткачук Алла Сергіївна, вчитель початкових класів, спеціаліст ІІ категорії Проблемна тема: "Розвиток критичного мислення на уроках читання" |
![]() | ![]() |
Ковальчук Олена Петрівна, вихователь ГПД, спеціаліст Проблемна тема: "Ігрова діяльніть в групі продовженого дня" | Гончарук Наталія Олександрівна, вчитель початкових класів, спеціаліст Проблемна тема: "Використання інтерактивних методів на уроках в початковій школі" |
Коментарi